Η περιπέτεια της ηλεκτρικής (και όχι μόνο) αυτοκίνησης στη Σύρο τη δεκαετία του ‘70

Πέμπτη 9 Μαΐου 2019

To Enfield 8000 στο Hi–Tech ECO Mobility Rally

9.5.19 Enfield Neorion


Το Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου – Ίδρυμα Θεοδώρου και Γιάννας Χαραγκιώνη, αποδεικνύοντας έμπρακτα την υποστήριξή του στην προαγωγή των εναλλακτικών προτύπων κινητικότητας με σκοπό την βελτιστοποίηση της ποιότητας ζωής στον αστικό ιστό και όχι μόνο, συμμετείχε στο Hi–Tech ECO Mobility Rally. Το Rally διοργανώθηκε από το Ελληνικό Ινστιτούτο Ηλεκτροκίνητων Οχημάτων (ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο) στις 4 & 5 Μαϊου 2019, με εκκίνηση και τερματισμό την Πλατεία Κοτζιά, όπου το μουσείο εξέθεσε το πρώτο ευρωπαϊκό ηλεκτρικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής, ENFIELD 8000, ένα πρωτοποριακό ελληνικής κατασκευής όχημα, αφού η εταιρία είχε αγοραστεί από τους εφοπλιστές αδερφούς Γουλανδρή, και η παραγωγή των οχημάτων είχε μεταφερθεί από την Αγγλία στη Σύρο και συγκεκριμένα στο Νεώριο που τους ανήκε.

Τη δεύτερη μέρα της διεξαγωγής του Rally, οι συμμετέχοντες επισκέφθηκαν το Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου – Ίδρυμα Θεοδώρου και Γιάννας Χαραγκιώνη, όπου ξεναγήθηκαν στα εκθέματα.

Το ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο, εκπροσωπεί, αντιπροσωπεύει και διασυνδέεται με 4 Πανεπιστήμια και Πολυτεχνεία, 1 Ερευνητικό Κέντρο για τις Μεταφορές και τη Βιώσιμη Κινητικότητα (Ι.ΜΕΤ), τον μεγαλύτερο παραγωγό ηλεκτρικής ενέργειας της χώρας (ΔΕΗ), τις μεγαλύτερες εταιρίες του ενεργειακού τομέα, κατασκευαστικές και εμπορικές επιχειρήσεις του τομέα μεταφορών, κατασκευαστικές και εμπορικές επιχειρήσεις του τομέα των υποδομών, τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου FIA για τις εναλλακτικές πηγές ενέργειας και την Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Ηλεκτροκίνησης AVERE.